Friday, March 27, 2009

Jamuan Akhir Tahun 5 Al-Biruni Class of 2005 In Memory...~

Ada apa2 nak komen? (^_^ ) boleh komen di comments dibawah atau dishoutbox~

From Left Muslimin: Akmal, Azfar,Syahrul Fahmi, Abg Zul Aizat,Afifi aka Pepe, Yasir Maaruf, 'Azim Abrar, Kamal, Hafiz Abd Rahman, Farhan, Farid, Syed Amir, Radzi, Megat Hassan.
From Left Muslimat: Tri Sari, maaf tak jelas, Esma, maaf tak
jelas, Hidayah Khir, Ustaz, Saffa, maaf tak jelas, Ema, maaf tak jelas, maaf tak jelas, maaf tak jelas.
*(sesiapa yang nampak boleh informkan di comments atau dishoutbox ye~)

--

Nota: Kepada yang ada gambar beramai-ramai satu kelas masing-masing aku harap sangat korang boleh tolong send kan ke email aku -> ahmadkhabir@gmail.com, atau pun beritahu ada dalam friendster sape,sebab aku ada cube cari di friendster-friendster korang, tapi tak ingat dalam friendster sape.. sebelum ni aku dah download, tapi then komputer aku kena format dan tak dapat back-up data-data.

6 comments:

zulai said...

meh aku tolong name kan dak2 akhowat 5 biruni..

dari kiri:tri sari(medic kat msia),athirah(food tech),isma,faten(medic alex),dayah khir(medic new zealand),saffa(medic gak),farhana(medic UM),ema(medic gak),yg ni xjelas la..samaada aini/fikriyyah,zakiah ngan aina..yg ak tau xcukup sorang dak2 akhowat...

Khabir Shuhaimi said...

Syukran to Dr. Zul :)

yang xda dalam gambar tu, dia tolong tangkap gambar kut..


:)

http://matlamat-akhirat.blogspot.com/

farhana said...

ok..nak tlg smbung yg zul tulis.
yg kiri 2..aini-zakiah(UPM)-aina.. yg takde dlm gmbar fikriyah.. ha..trisari medic UPM

Khabir Shuhaimi said...

To Dr.Farhana MD,

Jazakillah, wa Syukran Jazilan Katheero. Thank you very much. :)

trisari cahyaningsih sarimin said...

betol3....alhamdulillah dah lengkap...

biar saya tmabah lengkapkan lagi ok
isma-medic uitm
fik-um
aini? aina? hmm....

zulai said...

kamal(medic cairo)
azim(medic cairo)
pepe(medic cairo)
azfar(usa)
radzi(engineering UM kot)
yasir(???)
shahrulfahmi(medic uia klau xsalah ak)
syed amir(law uia)
fareed(farmasi ukm)
akmal(atma)
hafizrahman(medic cairo)
farhan(dQ)
zul(medic jordan)
megat(medic usim..klau xsalah aku)